2010. augusztus 17., kedd

Pestós tészta, avagy az aszalt paradicsom premierje

Az egyik üveg aszalt paradicsomból pestót készítettem, amihez az ötletet a Tina magazinból merítettem. Szokás szerint az összetevők az itthon lévő alapanyagok szerint változtak kissé.

12,5 dkg aszalt paradicsomot, az üvegben lévő olaj felét, 5 dkg kesudiót, 2 gerezd fokhagymát, 5 dkg Pecorino sajtot, 1 db csilipaprikát, csipet sót és borsot pürésítettem. 3 db paradicsom magjait kikapartam, a maradékot felkockáztam és egyet-kettőt forgattam a pestóval.
40 dkg széles metéltet sós vízben megfőztem és a pestóval összekevertem. A tetejére bazsalikom levelet tépkedtem. Sajtot mindenki ízlés szerint reszelt, vagy forgácsolt a tésztája tetejére. Elmondhatom, ez a premier jól sikerült. Készülök a következő aszalásra.

Nincsenek megjegyzések:

 
Harcolj a spam ellen! Katt ide!