2009. április 15., szerda

Kukoricás menü


A csirkedarabokat egy éjszakán át joghurt, olívaolaj és fűszerek keverékében pácoltam. A pácolt húsokat összetört natúr kukorica pehelyben megforgattam és kiolajozott sütőpapírral bélelt tepsibe tettem. 45 perc alatt megsültek, a gomba fele annyi idő alatt.
A gombák szárát, meg néhány kisebb gombát apróra vágva, hagymával, fokhagymával, sóval, borssal egy kis olajon megdinszteltem. Amikor kihűlt, meghintettem zsemlemorzsával, reszelt parmezánnal, belekevertem egy nyers tojást, egy kis snidlinget, majd megtöltöttem a gombák kalapját.
A konzerv kukoricát a kertben szedett rukkolával összekevertem, semmit mást nem adtam hozzá. Nagyon jól harmonizál a finom, édes, zsenge kukorica a markáns rukkolával.

Nincsenek megjegyzések:

 
Harcolj a spam ellen! Katt ide!