2009. április 26., vasárnap

Joghurtos padlizsán saláta

Ez egy multikulturális történet. A gyönyörű kanalat Arieltől kaptam, aki Amerikában él, és Mexikóból hozta. Ilyen salátát török étteremben ettem először, aztán megpróbáltam reprodukálni. 1 liter joghurtot csöpögtettem le, gézzel bélelt szűrőben, úgy, ahogy azt a görög tatzikihoz szoktam. 3 darab padlizsánt 2 centis hasábokra vágtam, besóztam, állni hagytam. Később leöblitettem, megtörölgettem, majd felkockáztam, és sütőpapírral bélelt tepsibe szórtam. Meghintettem olíva olajjal, borsot tekertem rá, 20 perc alatt megsütöttem.
A lecsöpögtetett joghurtot szétnyomott fokhagymával ízesítettem és a kihűlt padlizsánokat hozzákevertem. Tálaláskor még snidlinget is szórtam rá. Roston sült hal mellé tálaltam.

Nincsenek megjegyzések:

 
Harcolj a spam ellen! Katt ide!