2008. január 27., vasárnap

A vasárnapi reggeli



Ma igen pocsék napnak indult a reggel, de csak addig amíg ki néztem az ablakon. Életem párja olyan reggelivel kedveskedett, amit nagy lelkesedéssel és jó szándékkal állított elő. Mennyiségét tekintve akár kettőnek is elég lett volna, de azért bepakoltam, mert ezt nem lehetett visszautasítani. A kenyér Dolce Vita dagasztás nélküli 12 órás kenyere. A kenyeret többször és többféleképpen megsütöttem. Most az egyik 40-60 % arányban teljeskiőrlésű bio tönköly liszt és BL- 80 keveréke. Legközelebb rozsliszttel próbálkozom. Szóval sütöttem egy cipót köményes ízesítéssel. A püspökkenyér formában sütöttet pedig szezám, len és napraforgómaggal kevertem. Nos hát a reggeli is ebből a kenyérből készült vajjal, főtt tojással, tormával, grapefruittal.

Nincsenek megjegyzések:

 
Harcolj a spam ellen! Katt ide!