2008. november 23., vasárnap

Rozmaringos csirke sült zellerrel, sült sütőtökkel és krumplipürével


Amiért erre az ebédre érdemes néhány szót vesztegetni, az a különféle köretek. Az egyik tepsibe mogyoró olajat löttyintettem, sorba fektettem a csirkecombokat és a melleket, amiket előtte besóztam és kíméletesen megborsoztam. Néhány gerezd fokhagymát és rozmaringágakat tettem közéjük. A másik tepsibe ismét olajat löttyintettem, majd a hasábokra vágott, kicsit sózott zellert összekevertem vele. Innentől a sütőre bíztam a két tepsit és szaglásztuk a finoman terjengő rozmaringos illatot. Amikor locsolgatni akartam a csirke darabokat, lett már annyi hely a tepsiben, hogy a hasábokra vágott sütőtököt is közéjük rakhattam. A locsolásból nekik is jutott, úgy hogy, hihetetlenül finom lett a tök is. Készítettem még vajjal és forró tejjel simára kevert krumplipürét is, ami szintén nagy kedvenc.

Nincsenek megjegyzések:

 
Harcolj a spam ellen! Katt ide!