2008. november 2., vasárnap

Diós-sajtos galuska sült hagymakarikákkal


A recept ötlete a Tina konyhából származik. Eddig nem ismertem ezt az újságot és most meglepett, hogy milyen jó kis receptek találhatók benne. Ez az étel nagyon egyszerű, mégis lenyűgözött azzal, hogy azonnal el tudtam képzelni, mondhatni olvasás közben éreztem az ízét.
Hozzávalók:
5 tojás
liszt ( 40-50 dkg, nem mértem)
ásványvíz, amennyit felvesz a liszt
szerecsendió
10-15 dkg sajt( fele füstölt sajt volt)
metélőhagyma
vaj
2 fej vöröshagyma
10-12 dkg durvára aprított dió
A lisztet a tojással, sóval, a szerecsendióval meg az ásványvízzel sima tésztává kevertem és a szokásos módon kiszaggattam, megfőztem a galuskákat. Kivajazott hőálló tálba halmoztam a leöblített, kissé meghűlt nokedliket. Összekevertem a reszelt sajttal és a dióval. Csak annyi időre tettem az előmelegített sütőbe, amíg a sajt megolvadt kissé. Ez idő alatt a lisztbe forgatott hagymakarikákat egy kevés vajon ropogósra sütöttem. Tálaláskor snidlinggel és hagymakarikákkal hintettem meg a diós-sajtos galuskát. Nagy sikere volt, mindenkinek ízlett.

Nincsenek megjegyzések:

 
Harcolj a spam ellen! Katt ide!