2010. május 2., vasárnap

Mascarpone torta

Hozzávalók ahogyan készítettem:

15 dkg darált háztartási keksz
2 csapott kanál holland kakaópor
8 dkg vaj

5o dkg mascarpone
porcukor ízlés szerint
1 dl frissen csavart narancslé
2 narancs lereszelt héja
2 dl tejszín
1 zacskó zselatin fix

csokoládé a tetejére



Az olvasztott vajjal összekevertem a kakaós kekszport, majd a 20 cm széles tortaforma aljára simítottam. A hűtőbe tettem amíg a krémet elkészítettem. Az 50 dkg mascarponét cukorral és a narancslével összekevertem. A tejszínt kemény habbá vertem, a zselatin fixet a zacskón lévő leírás szerint használtam hozzá. Legvégül a habot és a mascarponét elegyítettem, a narancsok héját is hozzákeverve. Az egészet a kakaós tésztára simítottam, éjszakára a hűtőbe tettem dermedni. Tálalás előtt a zöldséghámozóval csokit forgácsoltam a tetejére.

1 megjegyzés:

Belly írta...

Egy hasonlót akarok holnap készíteni,csak túróval.Nagyon szép.

 
Harcolj a spam ellen! Katt ide!