2013. február 15., péntek

Svédgomba saláta


Nem is értem, hogy miért készítettem olyan régen, amikor szeretjük. Az is ritka, hogy túl sok gomba van itthon, amivel kezdeni kéne valamit. Szerencsére életem párja azonnal ötletel, hogy mit kezdjünk vele. 

Hozzávalók, ahogyan készítettem:
50-60 dkg gomba
1 közepes fej hagyma
3 gerezd fokhagyma
2 evőkanál olaj
2-3 db babérlevél
2-3 ágacska kakukkfű v. 1 teáskanál szárított
bors
15-20 dkg sűrített paradicsom
ízlés szerint cukor
1/2 citrom leve

Az apróra vágott hagymát, fokhagymát az olajon megdinszteltem. Hozzáadtam a szeletekre vágott gombát, sót, borsot, kakukkfüvet, babérlevelet. Pároltam addig amíg levet engedett. Ekkor belekevertem a sűrített paradicsomot. Néhány perces főzés után ízesítettem cukorral és a citromlével, amivel készre főztem. Nem meglepő módon ez a saláta melegen is finom, de azért hidegen az igazi.

Nincsenek megjegyzések:

 
Harcolj a spam ellen! Katt ide!