2011. június 6., hétfő

Juharszirupos csirke

Nem tudtam még, hogy milyen a juharszirup, sohasem kóstoltam. A New Yorkból érkezett gasztroajándékhoz az ötletet Chili és Vanília blogján olvastam. Tehát a klasszikus palacsinta-juharszirup variáció még várhat.

Hozzávalók, ahogyan készítettem:
8 db csirkecomb, 8 szelet csirkemell
1,5 dl juharszirup
ujjnyi darab friss gyömbér
néhány gerezd fokhagyma ízlés szerint
3-4 evőkanál olaj
só, bors

Chili és Vanília csirkeszárnyból készítette, ami nagyon finom lehet, de nálunk mindenféle zsiradéktól meg kell szabadítani még a szárnyas húsokat is. Szóval, a lereszelt fokhagyma és gyömbérrel összekevert juharszirupból és olajból álló pácban egy napot töltött húsdarabokat megtörölgettem sóztam, borsoztam. A tepsibe fektetett húsokat 25 perc sütés után átkentem a maradék páccal, további 10 perc után megfordítottam és a ezt az oldalt is átkentem, majd készre sütöttem. Különlegesen finom!

Nincsenek megjegyzések:

 
Harcolj a spam ellen! Katt ide!